Przyczepy Wielton - Produkty PREMIUM dla klientów PREMIUM
Są przeznaczone na najcięższych i codziennych prac transportowych w rolnictwie, warzywnictwie, budownictwie oraz w branżach pokrewnych, wszędzie tam, gdzie czas odgrywa kluczową rolę. W transporcie roślin okopowych i zbóż nie mają sobie równych. To produkty Premium, przeznaczone dla klientów Premium. Dwuosiowe tandemy na zawieszeniu boogie lub parabolicznym, trzyosiowe tridemy wyposażone w osie skrętne. Najlepsze wyposażenie dla klientów o wysokich wymaganiach.
PRC-3HP / W25 tridem
Wykorzystywana intensywnie w transporcie roślin okopowych. Gładkie wnętrze skrzyni ładunkowej ogranicza do zera prawdopodobieństwo uszkodzenia transportowanych płodów rolnych.
- ładowność techniczna 25,5 tony / kubatura od 27 m3
- dwie osie skrętne w standardzie
- amortyzacja dyszla
- sterowanie hydrauliczne klapy
- DMC administracyjne 27 ton na zaczepie oczkowym
- DMC administracyjne 28 ton na zaczepie kulowym
- stabilizator skrzyni ładunkowej
- automatyczne zamki klapy
- automatyczny hamulec parkingowy
PRC-2HP / W14 Konisch
Gładkie wnętrze skrzyni ładunkowej predysponuje tą przyczepę do przewozu roślin okopowych. Rozwiązanie takie eliminuje możliwość uszkodzenia płodów rolnych w trakcie załadunku czy rozładunku. Wyładunek płodów rolnych ułatwia konstrukcja stożkowa skrzyni ładunkowej.
- ogumienie jest nowe
- ładowność techniczna 14 000 kg
- kształt skrzyni stożkowy
- sterowanie hydrauliczne klapy
- 2 lata gwarancji
- szyp strumieniowy na całej szerokości ściany
- zawieszenie tandem
PRC-2HP / W10 Konisch
Gładkie wnętrze skrzyni ładunkowej predysponuje tą przyczepę do przewozu roślin okopowych. Rozwiązanie takie eliminuje możliwość uszkodzenia płodów rolnych w trakcie załadunku czy rozładunku. Wyładunek płodów rolnych ułatwia konstrukcja stożkowa skrzyni ładunkowej.
- ogumienie jest nowe
- ładowność techniczna 10 ton
- kształt skrzyni stożkowy
- sterowanie hydrauliczne klapy
- 2 lata gwarancji
- szyp strumieniowy na całej szerokości ściany
- zawieszenie tandem
PRC-2HP / W18 rolnicza wywrot boczny
Gładkie wnętrze skrzyni ładunkowej eliminuje uszkodzenia a wywrot boczny rozwiązuje problem rozładunku płodów w niskich przestrzeniach. Te dwie cechy czynią tą przyczepę niezwykle uniwersalną.
- ładowność techniczna 18 ton
- podłoga wykonana ze stali HARDOX
- ściany wykonane ze stali DOMEX
- klapa sterowana hydraulicznie
- 24 miesiące gwarancji
- automatyczne zamki klapy
- amortyzacja dyszla
- zawieszenie boogie
- automatyczny hamulec parkingowy
PRC-2HP / W18 budowlanka krótka
Bardzo popularny przedstawiciel przyczep skorupowych wykorzystywanych do transportu płodów rolnych. Ładowność 18 ton w połączeniu z wysoką kubaturą 24m3 i duże możliwości dostosowania opcji do wymagań indywidualnego klienta stawiają tą profesjonalną przyczepę na miejscu lidera tego segmentu produktów.
- ładowność techniczna 18 ton
- podłoga wykonana ze stali HARDOX
- ściany wykonane ze stali DOMEX
- klapa sterowana hydraulicznie
- 24 miesiące gwarancji
- automatyczne zamki klapy
- amortyzacja dyszla
- zawieszenie boogie
- automatyczny hamulec parkingowy
PRC-2HP / W18 rolnicza
Bardzo popularny przedstawiciel przyczep skorupowych wykorzystywanych do transportu płodów rolnych. Ładowność 18 ton w połączeniu z wysoką kubaturą 24m3 i duże możliwości dostosowania opcji do wymagań indywidualnego klienta stawiają tą profesjonalną przyczepę na miejscu lidera tego segmentu produktów.
- ładowność techniczna 18 ton
- kubatura min. 24 m3
- oleopneumatyczna amortyzacja dyszla
- klapa sterowana hydraulicznie
- fabrycznie nowe ogumienie
- automatyczne zamki klapy
- amortyzacja dyszla
- automatyczny hamulec parkingowy
- zawieszenie boogie
SPECYFIKACJA TECHNICZNA | PRC-3HP / W25 tridem | PRC-2HP / W14 Konisch | PRC-2HP / W10 Konisch | PRC-2HP / W18 rolnicza wywrot boczny | PRC-2HP / W18 budowlanka krótka | PRC-2HP / W18 rolnicza |
Masa własna (minimalna) | 8470 kg | 5 330 kg * | 4 550 kg * | 6 600 kg * | 6 100 kg* | 6 500 kg * |
Ładowność techniczna | 25 500 kg | 14 000 kg | 10 000 kg | 18 000 kg | 18 500 kg | 18 100 kg |
DMC administracyjnie (dyszel oczkowy/kulowy) | 27 000 / 28 000 kg | 19 330 kg | 14 550 kg | 24 600 kg | 21 000 kg | |
DMC technicznie | 34 000 kg | - | - | 24 600 kg | 24 600 kg | |
Liczba osi | 3 (1 i 3 skrętna) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Rozmiar ogumienia | 385/65/22,5 (nowe) | 385/65/22,5 (nowe) | 385/65/22,5 (nowe) | 385/65/22,5 (nowe) | 385/65/22,5 (nowe) | 385/65/22,5 (nowe) |
Długość skrzyni ładunkowej | 8 000 mm | 5 000 mm | 5 000 mm | 6 700 mm | 5 500 mm | 6 700 mm |
Szerokość wew. skrzyni ładunkowej | 2 200 mm | 2 350 mm | 2 350 mm | 2 200 mm | 2 200 mm | 2 200 mm |
Wysokość skrzyni wewnątrz | 1 650 mm | 1 500 mm | 1 100 mm | 1 525 mm | 1 000 mm | 1 600 mm |
Kubatura | 27 m³ | 17,5m³ | 13 m³ | 23 m³ | 11,6 m³ | 24 m³ |
Długość całkowita | 10 150 mm | 7 210 mm | 7 210 mm | 9 027 mm | 7 550 mm | 8 750 mm |
Szerokość całkowita | 2 550 mm | 2 550 mm | 2 550 mm | 2 550 mm | 2 550 mm | 2 550 mm |
Wysokość całkowita | 3 275 mm | 2 900mm | 2 500mm | 3 150mm | 2 570 mm | 3 170 mm |
Rozstaw kół | 2100 mm | - | - | - | 2100 mm | 2100 mm |
Wysokość platformy od podłoża | - | 1 400mm | 1 400mm | 1 625mm | - | - |